Часто зустрічаються несправності accord 7 покоління 03-08г CL7\CL9

Часто зустрічаються несправності accord 7 покоління 03-08г CL7\CL9

Часто зустрічаються несправності accord 7 покоління 03-08г CL7\CL9


 


Кузов

1. Бампери Акордів згодом можуть провисати через слабке кріплення (особливо у версії Type-S)

2. Капоти дорестайлінгових машин (старше 2006 року) були перефарбовані в період експлуатації від року до трьох років у них іржавіла кромка біля хромованої накладки, пузирилась і злазила фарба

3. Лобове скло затирається

4. З роками здорово втрачає лиск ЛКП кузова

5. Якщо машина була у ДТП або був сильний удар у підвіску на даху в районі люка, утворюються складки.


Оптика

1. Фари головного світла схильні до запітніння особливо на дорестайлінгових машинах

2. Протитуманні фари схильні - до розтріскування скла від перепаду температур і каменів особливо дорестайлінгові.


омивач фар

1. Форсунки омивачів фар, що перестали забиратися в бампер, спочатку вдається повернути до життя, обробивши механізм силіконовим мастилом.

2. Велику витрату рідини, що омиває, можна уникнути встановивши примусове відключення омивача фар

3. Іноді, якщо користуватися омивачем на великій швидкості, можуть загубитися накладки на форсунки.


Електрика

1. АКБ 45 А•ч часто є причиною не вдалої спроби завести ам (швидко розріджується)

2. Чи перестали відчинятися двері з центрального замку? Активатор замку під заміну

3. Зустрічається несправність датчика дросельної заслінки (під капотом) (заміна)

4. Не читає CD диски особливо у магнітолах із CD-чейнджером (заміна)

5. Лампи підсвічування кнопок обігріву сидінь і тд (просто перегорають)

6. Якщо починає чудити штатний ксенон часто причиною поломки є стабілізатор напруги між лампою та блоком. Загалом дуже надійний.


ДВС

1. Течити олії з-під сальника колінвала переднього. Часто при його заміні можна знайти вироблення на шківі коленвала.

2. Привідний ремінь вимагає заміни до 100т км

3. Каталізатор боїться поганого палива та механічних пошкоджень

4. Датчики повітря паливо, кисневі аналогічно.

5. Іноді виникає помилка датчика тиску системи VTEC і його заміна не призводить до позитивного результату потрібна заміна клапана VTEC у зборі.


АКПП

1. На дорестайлінгових а\м часта проблема гул підшипників первинного валу

через 45 тисяч кілометрів не забувайте оновлювати рідину (виключно Honda ATF Z1) якщо ваш стиль їзди агресивний, то частіше.

2. При заміні олії не зайвим замінити виносний фільтр АКПП

3. Якщо починає дивитись індикатор положення селектора АКПП потрібно готуватися до заміни датчика положення знаходиться на КПП дуже часто згниває передня кришка КПП так що при заміні датчика (він знаходиться якраз на передній кришці) треба бути готовим до того, що машина може стати.

4. Якщо починає моргати індикатор D-(драйв) це сигналізатор несправності АКПП швидше за все вийшов з ладу датчик тиску 3-ї передачі


Підвіска

1. Вібрація при наборі швидкості (під навантаженням) виникає при несправності внутрішніх тріпойдів

2. На невеликих нерівностях стукіт у передній підвісці вимагають заміни передні втулки, стійки стабілізатора

3. Нижні кульові передні кулаки часто мають люфт, змінюються окремо

4. Сайлентблоки передніх нижніх важелів передні ходять приблизно 60т

5. Задні ступичні підшипники не часто виходять з ладу, але уваги вимагають більше ніж передні.

6. Часта проблема при спробі відрегулювати кути установки коліс не відкручуються розвальні болти задньої підвіски. Потрібна заміна болтів та поперечних важелів (через внутрішні сайлентблоки, окремо не йдуть)


Рульовий механізм

1. Часте явище стукіт у рульовій рейці на нерівностях. Усувається заміною втулки в корпусі рульової рейки

2. Велика проблема якщо є текти рульової рейки мінімум потрібна перебирання із заміною ремкомплекту, але часто в процесі ремонту виявляється несправність рульового валу, на ньому з'являється корозія.

3. Перетирається шланг ГУР

20.10.2016